lördag 30 juli 2011

Abstinens besvär på hög nivå


Talande bild. Kände mig tvungen att dela med mig av mitt sug... tog mig liksom tid att i Paint!!, rita en talande bild om hur jag känner just nu. Min och grannens fiskeresa uppåt landet blev inställd då han måste jobba kommande vecka. Nu är jag helt förtvivlad... Måste försöka få med mig fader Håkan några dagar. Han är dock inte beredd på att resa så högt upp i landet som jag hade velat. Första rödinghugget väntar jag fortfarande på.. :( men antar att det får komma nästa sommar istället. Men det är ju liksom ba typ 300 dagar kvar!!!! :O :S :`(
Får jag inte med mig min fader lämnas jag att självdö i Sävsjö en hel vecka, inget jag räknat med precis... Dessutom så sticker Cut o Torran till lappland v 32, veckan då jag måste jobba. Just nu går allt emot mig. Någon säger till mig, " bind några flugor istället ", men till vadå? nästa års fiske!? eller regnbågsfisket här hemma? nej!? jag vill binda flugor som ska användas vid en vackert belägen plats, med höga toppar av berg, (strömmande) kristallklart vatten, mygg, knott, och andra insekter, och framförallt.... vakande fisk.
Jag vill inte börja förbereda mig för nästa sommars fiske när den här sommaren inte är slut än.

Jag kanske får ändra strategi till nästa år..., en flytt från den djupa Smålandsskogen borde räcka långt?

Jaha, nähä. Dags att plocka ur ljudet ur min SAAB 900 som förövrigt ska säljas som renoveringsobjekt efter 8 2or på besiktningen... kanske skrotas om ingen vill ha den. Men vad gör det om 100 år?

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar