fredag 9 mars 2012

Nya lagg!!!

Jepp, idag har jag införskaffat ett par skidor till - Atomic Bent Chetler!!

 Stolt ny ägare!

 Längtar efter att testa dom imorgon..

Undrar om dom var höga när dom gjorde designen?

Mina Big Pen har numera inga bindningar. Bent Chetler ska få äran att bära mig i de sista dumpen som kommer att komma =) Inget ont om Big Pen, de är grymma på att vara allround. Men de är inte så lekfulla och flyter heller inte lika bra som dessa kommer att göra. Det vet jag eftersom jag prövat ett par liknande skidor på berget. Kommer blir grymt det här. Förväntans full som ett barn på Julafton är jag...

Annat som är värt att nämna här i bloggen är att jag Jonte och Erik skaffat bil, eller rättare sagt hyr den av guldkompisarna Martin och Seb ( Mt Baker sällskapet ). Sådan frihetskänsla. Nu kan vi göra vad vi vill. Blir ev en tripp till Kicking Horse inom det närmsta!

 Första turen till backen för ett par dagar sedan

 Jonte 1a chaffis (Y)

Vi har även hunnit med lite turande, på nya samt gamla ställen, riktigt bra!

 Elin och Jonte tar av hudar och gör sig redo för klassikern - Montana!

Erik spanar in Magic Forest!

Sista bilden för dagen får Revelstoke Court House stå för:

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar