tisdag 12 mars 2013

Soliga dagar! Våren gör anspråk


 Inte "många" dagar kvar nu i vackra BC och detta fantastiska Kanadaland.

Det har vilats en hel del för mig nu. 5 dagar i sträck blev det. Smalbenet fick sig lite stryk efter hoppandet i Whitewall. Men det har varit hyggligt ändå. I Lördags till exempel så åkte vi upp med liften 1 gång. I våra ryggsäckar fanns det mestadels akoholhaltiga drycker. Jag räknar in den dagen i mina 5 vilodagar eftersom jag endast transporterade mig med snowboarden =)
Nedan följer en bättre fest i form av bilder:

Soffbygge

 Soffan installerad

Glassigt

 Öl

 Vissa friska själar tog sig en flygtur! Niklas laddar på en back!

 Rasmus laddar

 Bakåt!

 Stomp!

 Vissa tyckte tydligen det var ganska varmt i solen.

 Snöbar =D

 Fotograf och modell

Efter solgropshänget så väntade en liten snurrig färd ner. Det var läskigt att köra snowboard lullig. Vi drog i alla fall hem och elden startades. Vi skulle senare under dagen få besök av en jäkla massa folk. Elden var ett smart drag som uppfyllde sitt syfte, nämligen att hålla folket utanför huset :)

 Kvällen slutade luddigt och natten blev till dag först kl 4 PM för egen del... Bra kväll!


Idag var jag tillbaka på berget med friska smalben =)

 Hade för övrigt svårt att sova inatt eftersom ett större dropp har satt sig på huvudet. Låt snön nu börja falla igen så jag kan hoppa klippan och slippa sova dåligt allt för många nätter till.

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar