måndag 25 februari 2013

Börjar äntligen komma igång med laddet!

Det har gått lite segt hittills den här säsongen. Laddet i åkningen har uteblivit.. fram tills för några dagar sedan!
Det var först en dag då jag åkte med en nyfunnen vän, Gustav, som jag vågade börja ladda på ordentligt igen! Jag avslutade förra säsongen på topp och det är alltid svårt att hitta tillbaka till samma standard i början. I år har det alltså tagit så lång tid som tills nu. Det är i alla fall ordentligt jäkla skönt att jag nu vågat sparka mig själv i arslet och börjat köra. Det är ju då skidåkningen är som roligast, när man utsätter sig för sånt som gör en lite bajsnödig, men man kör ändå. Och klarar man av utmaningen då så får man den sköna adrenalin och euforiska känslan som livet ju egentligen går ut på.... ;)
Nedan är en bild från en redigt go klippa från gårdagens skidåkning. Det var en bättre dag!

 Foto taget av Tommy Selin och redigerare är Mr Farbror. http://oskarwagrelius.tumblr.com/ 

Tommy cruisar nedför ett mycket smutt åk med finfin snö och strålande sol!

Det var ett tag sedan jag skrev det senaste blogginlägget. Så jag har lite svårt att ge en sammanfattning  av vad som skett sedan dess. Lite kort sådär så vet jag i alla fall med mig att jag varit förkyld, festat 3 ggr på 1 vecka -----> varit bakis 3 dagar, hoppat många klippor, åkt go skidåkning, nästan brutit ryggen och lite annat smått och gott.

I övrigt har jag inte så mycket mer att delge tror jag. 

Jo just det! För att göra fortsättningen på den här säsongsbloggen lite mer intressant så lägger jag upp en bild på ett åk som jag vill göra i framtiden, om möjligt... Kan vara ett av de fetaste åken som Whitetooth kan erbjuda. Vi får se! Fortsättning följer =)



/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar