lördag 16 februari 2013

Otur bearbetad!

Dåså! Alla problem är nu lösta och jag hoppas att otur nu ska sluta stalka mig ( oss )!

 

   
Kör numera med en Salomon bindning och en Atomic! Bara för att jag kan.

Igår lyckades jag alltså ta mig till Rogers Pass och gå på snöskor med skidorna på ryggen. Det var långt ifrån smärtfritt... Eller framförallt så var det nog bökigt... Eller ah, kanske blev det framförallt blött... Man kan säga att det var bökigt för att mina skidor lyckades plocka, och fastna i, en väldans massa grenar med snö som då föll ner i nacken på mig hela tiden och det blev då blött som en slutprodukt av detta. Dessutom så föll jag ett antal gånger, dels på grund av fastnandet i alla träd, samt att snöskorna ibland inte ville som jag riktigt.
MEN, och det är ett stort men! Jag kom upp och bindningen höll hela mitt livs första pillow run ner i ducktejp mode =D
Tack Fredrik Bengtsson för lånet av snöskor. Du är en ängel!




 Big mushrooms!

Ett kommande projekt! Jag bara måste försöka ta mig dit och köra dessa feta pillow lines!!!

Vill ni se lite fetare bilder från vår tur till Mushroom People ( namnet på facet ) så kolla in på 


Imorgon blir det till att åka i systemet! Har en del projekt som jag vill få avklarat även där. Som det åket nedan till exempel. Ge oss snö nu för bövelen så vi kan börja kötta även här i systemet så vi slipper köra ToR till Rogers så ofta...


/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar