måndag 13 februari 2012

Less i Revelstoke...

Tro det eller ej, men jag är faktiskt riktigt jäkla less nu... Det har gått 1 vecka sedan incidenten med benet och jag kan fortfarande inte åka skidor. I och för sig så har jag väl lite tur, då det helt enkelt vägrar snöa här just nu. Eller det har väl egentligen inte snöat på 2,5 vecka eller något sånt. Riktig pudertorka!

Prövade att hoppa i pjäxorna idag igen... kändes inte bra! Smärtan i benet har ändrat karaktär från ilande och ömt, till mer krampaktigt, som växtvärk ungefär? Knepigt... Fast när jag stoppar i foten i pjäxan så får jag också punktvärk, alltså ömmande... Uppskattningsvis så dröjer det säkert 1 vecka till innan jag kan åka på för fullt igen, kanske ännu längre. Jag ska dock försöka ta mig ut och åka något lugnt åk i övermorgon kanske? Jag orkar inte sitta hemma och uggla. Jag hatar datorn och TVn...

I Lördags hade vi fest med mexican tema


Skojig tillställning!

Så, nu ska jag inte skriva mer eftersom att jag ändå bara kommer spy ut dystra ord.

Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar