torsdag 16 februari 2012

Snus leverans och mera snowboard


Sååå ja! Tack till Eriks farsa som flög över 8 dosor snus åt mig och 8 dosor snus till Claar. Nu kan jag bara snusa på utan något som helst bekymmer =)

I övrigt så gör fortfarande benet ont. Blir dock bättre och bättre. Nu är det i alla fall skönt att jag "bara" har en punkt på benet där smärtan sitter. Det har blivit som en förhårdnad/lite bula på främre vadmuskeln. Sitter precis i pjäxkanten och därför får skidorna stå i garaget ett par dagar till skulle jag tro. Skönt att jag får låna Oskars bräda så länge. Snäll kille det där!

Idag har jag badat Hot Tub 2 ggr... Och lääänge både gångerna. Sov dessutom bara 4 timmar inatt. Är således mycket trött just nu. Därför går jag och lägger mig nu!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar