tisdag 24 januari 2012

3e dagen som sjukling i Rev...

Börjar tröttna på det här... Vaknade imorse och kände mig pigg, lite rosslig i halsen bara. Nu är kl 2 snart och jag känner mig sämre igen. Troligen ingen feber, men lite dizzy och rossligare i halsen. Visst, sjukan har gått mot rätt väg väldigt fort eftersom jag hade hög feber i förrgår. Men jag är ju i Revelstoke... här vill man inte vara sjuk. Det snöar ute just nu också, och har gjort sedan vaknandets stund. Det kommer små snöskurar hela tiden. Tur att det inte fetdumpar när jag sitter här =)
Det enda som fattas i kuren är väl en Whiskey, men jag vägrar ta en sådan...

Mr Claar har också åkt på en törn av en förkylning. Hoppas inte jag är boven i dramat, och hoppas om jag nu är det, att smittan inte sprider sig som en löpeld genom vårt hus... Då blir jag ledsen.
Erik och Rickard är i alla fall vid gott mod. Dom har hittat en sysselsättning som kan distrahera dom från vilka underbara ting som helst...
Nämligen ett Zombiespel...

Inatt kom också Rebecka. Nu är vi 7/7 som skall vara här. Dom drar nog på Regent ikväll för obligatoriska fylleTisdag. Ser ut som att jag missar det :-( Jonathan skulle nog också bli hemma trodde han. Kul med lite sällskap, men tråkigt för honom...

Nu kom Andreas förbi. Han har ont i ryggen... aouch! Hoppas inte det blir långvarigt. Nu kan vi i alla fall ha tråkigt ihop ;P Sjukstuga...

Krya på oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar