tisdag 31 januari 2012

Tö i Revy...

Jepp, nu ä det blötsnö.. klistersnö precis överallt, hela vägen upp till toppen av Stoke Chair... Imorgon bli det nog hoppbygge. Man får liksom göra det bästa av situationen. Imorgon är det också 2 dollar ölen på Regent = fylla! Därmed bakis på Onsdag, och stannar troligtvis hemma från backen. Vi ger Snöguden lite tid och hoppas på respons!

Idag var jag uppe med Rickard och Carro bara. Vi undersökte North Bowl men som skrivet ovan så var det alltså ganska så kasst. Vi tog därför bara 2 åk sen drog vi mot Donken. Vi visste att Erik och Claar skulle vara på stan så vi körde genom centrum ifall vi eventuellt skulle stöta på dom. Det gjorde vi och de tyckte det lät som en dröm att dra och käka svullomat. Sagt och gjort, vi käkade alla fetare mat men vi var ute efter mer flööööt. Så vi åkte över vägen till Tim Hortons, ett snabbcaffè som har mängder med olika donuts, wienerbröd, timbits osv för inga pengar alls. Jag köpte en låda med Timbits à 10 st, 2 donuts och en medium latte för 6 dollar :O jag åt upp munkarna och några Timbits sen höll jag på att spy...

Just nu sitter vi alla och degar på vårt eget lilla vis. Vissa sitter och lyssnar på musik, vissa kollar på Snowroller och vissa badar Hot Tub. Jag har lyssnat på musik och spelat Blockarelli, som jag förövrigt lyckades placera mig på underbara 17e plats worldwide över hela Facebook!!! Stort ;)

 Blockarelli

17e smartast på heeeela Facebook ;) Utmana mig på Mindjolt games.

 Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar