tisdag 3 januari 2012

Nu du Joakim, Nu du! Ditt livs äventyr tar sin början idag!!

Nu för att jag själv ska kunna gå tillbaka och följa mitt livs äventyr, så får jag fan bita i äpplet och skriva! Och om det ev är någon kanske som vill följa med mig en aning, så får ni ju självklart göra det på avstånd genom att läsa =)

Är i stort sätt färdigpackad nu, lite små detaljer bara. Kl 17 ungefär åker jag uppåt Uppsala, sover där hos mitt resesällskap, för att imorgon 07.10 lyfta från Sverige, mot Calgary Canada :D Sedan buss därifrån till vadå.... vad hette stället nu igen..... jo REVELSTOKE!!!

Hoho, känner mig alldeles för lugn. Förstår inte riktigt än vad som sker... Men det lär jag förstå när jag anländer, andas in atmosfären, sätter mig i liften, ger mig av utför... It`s going to be legendary!

Nu skriver jag inte mer. Jag hör av mig när jag är framme ( om jag kommer ihåg ).

Peace

1 kommentar:

  1. mycke fiskar blire ;) kram på dig jockson!
    /morin

    SvaraRadera